Beste Leden,

De coronamaatregelen zijn vanaf 6 november 2021 de overheid weer iets aangescherpt, met name voor het binnensporten.

Afgezien van de basisregels ,

• Houd 1.5 meter afstand (advies).
  • Was zo veel mogelijk je handen.
  • Blijf thuis als je gezondheidsklachten hebt.

wordt er van ons ook geëist dat er een coronacheck plaatsvindt bij iedereen vanaf 18 jaar en ouder.

• Dit betekent dat je een hard copy (op papier) met daarop jou QR-code of
  • de CoronaCheck-app op je telefoon moet kunnen voorleggen die aantoont dat je gevaccineerd of genezen bent.
  • Kun je dit niet, dan moet je een negatief testbewijs niet ouder dan 24 uur kunnen voorleggen.

Als er aan geen van de drie hier bovengenoemde voorwaarden voldaan kan worden , zal de toegang tot de zaal helaas geweigerd worden (dit geldt ook voor toeschouwers).

Zorg er ook voor dat je bij uitwedstrijden naast je QR-code ook een geldig legitimatiebewijs bij je hebt.

Door het invoeren van deze regels wordt de kans kleiner dat de zaal weer helemaal op slot gaat , dus hoe pijnlijk ook , het is in ons aller belang om dit soepel te laten verlopen.

Alvast onze dank hiervoor,

Het bestuur van TTV Hoensbroek.