Historie

Tafeltennisvereniging T.T.V. Hoensbroek bestond in 2017 50 jaar en is voort gekomen uit de stichting Sport & Spel.
Na het opheffen van de stichting, is de afdeling tafeltennis op 7 februari 2002 als zelfstandige vereniging verder gegaan onder de naam T.T.V. Hoensbroek. Ook tijdens de periode van de stichting heeft de vereniging met een eigen bestuur gefunctioneerd.
We zijn aangesloten bij de NTTB, de Nationale Tafeltennisbond. Het aantal leden bedraagt op dit moment ongeveer 30.

Doelstelling

Een vereniging die de sportieve prestaties van haar leden volledig ondersteunt en de middelen die daarvoor nodig zijn, beschikbaar stelt.

Activiteiten

T.T.V. Hoensbroek besteedt ook aandacht aan het clubgevoel tal van activiteiten georganiseerd de activiteitencommissie.

De volgende activiteiten worden o.a. georganiseerd:

• Clubkampioenschappen;
  • Oldtimerstoernooi voor NTTB-leden vanaf 35 jaar;
  • Kegelavond voor leden en gezinsleden;
  • Wandeltocht/fietstocht met barbeque voor leden en gezinsleden;
  • Spellenavond voor leden en gezinsleden;
  • …en wat de leden nog meer aandragen.