Woensdag 18 december jongstleden zijn TTV Hoensbroek 2 en Hoensbroek 3 beslissing wedstrijden voor het najaarskampioenschap in Treebeek gespeeld. Bestuur en leden waren in grote getalen aanwezig en konden genieten van de mooie strijd die geleverd werd.

Team 2 bestaande uit Ferdinand Dobo, Harrie Schoeren en Martin Hendriks nam het op tegen TTV Kluis . Na 3 wedstrijden was duidelijk dat ons team 2 kampioen was geworden met een 5-0 eindstand. Team 2 gaat in de voorjaarscompetitie als team 1 uitkomen in de 1 ste klasse.

Team 3 met Ton Kuijpers, Peter Wijnands. en Frank Timmermans wonnen ook overtuigend de eerst 3 wedstrijden en ook bij hun werd de volle winst binnen gehaald van 5-0 en mogen zich ook kampioen noemen en promoveren naar de 2de klasse.

De huldiging van beide teams zal plaatsvinden op 2 januari tussen 20:00 en 21:00 uur in de sportzaal.