© TTV Hoensbroek - Sport, spel, ontspanning

het verlies van René verliest ook de tafeltenniswereld van Limburg een markante persoonlijkheid. Ooit begonnen met tafeltennis als jeugdlid bij onze vereniging, toen nog TTV Sport & Spel, was zijn drang naar perfectie al duidelijk aanwezig, René kreeg niet wat hij wilde, hij had toen al een beeld hoe het zou moeten en vertrok met een aantal leeftijdgenoten naar toen TTV Heksenberg. René heeft samen met anderen een mooie vereniging opgezet die er mag zijn in onze regio. Ook in het opzetten van de jeugdmasters in onze regio heeft hij iets neergezet. Vorig jaar toen wij, TTV Hoensbroek,  50 jaar bestonden heeft hij samen met oud spelers genoten van het samen zijn, zette zelfs het bestuur, met een hem op het laatste moment geregelde plaquette van de NTTB Limburg, in het zonnetje en dat was de menselijke kant van René. Hij wist als geen ander wat gedaan moest worden om een club draaiende te houden.

Wij wensen Nancy & Valentijn, de familie, de leden van TTV Heerlen Lybrae/Witch Hill Lions sterkte toe met het verlies van René.

Namens bestuur en leden van TTV Hoensbroek, Wim Leenders.