Beste leden TTV Hoensbroek,

Gisteren is ons gewaardeerd lid Wim van Vlimmeren na een kort ziekbed overleden.

Wij herinneren ons Wim als een echte verenigingsman, die als materiaalman samen met anderen zorg had voor het onderhoud van onze tafels en tel-tafels. Die ook klaar stond om mee te helpen bij activiteiten die we organiseerden zoals het bakken van zijn bekende reifkoeken.

Op trainingen altijd hoorbaar aanwezig als het met het spel niet altijd zo liep als hij wilde, of uitbundig als hij een wereldpunt gemaakt had. Tot een jaar geleden nog mee draaiend in de tafeltennis competitie en altijd bereid om een wedstrijd in te vallen in een ander team als nood aan de man was.

Altijd in om de boel op stelten te zetten met een grap of grol, recht voor de raap maar eerlijk.

En om tien uur naar huis om Coba op te halen van de Mandoline les.

Wij wensen Coba en haar familie veel sterkt toe met het gemis van Wim.

Namens het bestuur TTV Hoensbroek,

Wim Leenders.