1ste plaats            Wouter Dijkstra

2de plaats             Jos van Bree

3de plaats             Mick Csukerda

In een poule waarin ieder de gelegenheid had om voor het kampioenschap te gaan, hebben we vele verrassingen mogen beleven en veel mooie wedstrijden gezien.

Jammer dat Harry en Martin gedurende het toernooi een spierblessure op liepen en niet vol uit konden gaan, volgend jaar beter. Jammer ook dat Jos en Cees een blessure niet mee deden

Verrassing dat Ger het zo goed deed in de aanloop naar het internationaal toernooi in Lloret de Mar, succes!

Dan de finale de laatste wedstrijd van de dag, tussen Jos van Bree en Wouter Dijkstra, zinderend tot de laatste bal die geslagen werd.

Ze gaven elkaar geen millimeter, Wouter wist op het laatst zijn hoofd koel te houden en de laatste set ( 5de) op zijn naam te brengen waar hij terecht Clubkampioen 2016 is geworden.

Al met al, een sportieve en mooie dag voor TTV Hoensbroek.

Wim Leenders