Donderdag 9 november 2023 was het eindelijk zo ver.

Onze vereniging, gevestigd in de Gymzaal van Basisschool De Vlieger, ontving uit handen van dhr. Michiel Stassen twee nieuwe tafeltennistafels.

Michiel Stassen is de eigenaar van het gelijknamige elektrotechniek bedrijf, gevestigd in de Juliana Bernhardlaan. Zijn bedrijf heeft al sinds 1958 een jaren lange ervaring in het gehele vakgebied. Bij iedere installatie hoort de juiste kennis en dit bedrijf heeft een heel breed pakket te bieden met de juiste vakbekwame mensen in huis. Kwaliteit en service staan bij hen hoog in het vaandel.

De tafeltennisvereniging wil dan ook deze sponsor hartelijk bedanken voor het aanbieden van de twee nieuwe tafels. Het is altijd fijn als iemand uit het bedrijfsleven zich betrokken voelt bij de sport en dat op zo’n manier laat zien een vereniging tegenmoet te komen. Nogmaals hartelijk dank namens het bestuur en de leden van TTV Hoensbroek!

Dhr. Stassen wenst TTV Hoensbroek veel geluk en succes toe voor de toekomst en dat ze veel plezier mogen beleven van de nieuwe tafels.

Van links naar rechts: Jos van Eeghem, Wim Leenders, Michiel Stassen, Harrie Extra, Mick Csukerda

Onze vereniging is nog op zoek naar nieuwe (jeugd)leden.

De jeugd kan terecht op de dinsdagavond van 19:00 tot 20:00 uur en senioren van 20:00 tot 22:30 uur. Op de donderdagavond is de zaal voor de senioren geopend van 19:30 tot 22:30 uur.
Adres sportzaal (bij Basischool De Vlieger):
Maria Gewandenstraat 24
6432 CP Hoensbroek